Przewodnik po perfekcyjnym stoisku wystawienniczym

Co jakiś czas organizowane są konferencje, na których można zaprezentować ofertę swojej firmy. Najczęściej służą do tego stoiska reklamowe, z którymi można się rozłożyć i rozmawiać z klientami, którzy są zainteresowani tym co mamy do powiedzenia. Jak zbudować idealne stoiska wystawiennicze? O tym dzisiaj! Pierwszą rzeczą, o której powinieneś zdecydować, jest struktura stoiska. Możesz wybrać pomiędzy stoiskiem otwartym i zamkniętym, a także ich kombinacją: jeśli chcesz przyciągnąć nowych klientów na targi – zdecyduj się na stoisko otwarte; jeśli chodzi o rozmowy z obecnymi – wybierz stoisko zamknięte. Rozmiar stoiska jest również bardzo ważny. Powinno być wystarczająco duże, aby pomieścić wszystkich pracowników (jeśli masz zespół) i nadal pozostawiać miejsce na ewentualny „atak” gości. Rozmiary stoiska są zazwyczaj podawane w metrach kwadratowych, ale zawsze lepiej jest zmierzyć jego dokładne wymiary przed zakupem. Co jeszcze może wpłynąć na to, czy klienci polubią Twoje stoisko targowe? Oczywiście – oświetlenie! Jasne kolory przyciągają uwagę bardziej niż ciemne; światła fluorescencyjne sprawiają, że ludzie szybciej się męczą, więc preferuj standardowe lampy, które dają jasne światło, nie powodując, że oczy płoną ze zmęczenia. Jeśli na wystawie będzie dużo ludzi – włącz jakąś muzykę, chociaż staraj się wybrać coś relaksującego, a nie ekscytującego, ponieważ podniecenie sprawia, że ludzie są zdenerwowani i mniej zrelaksowani podczas rozmów na tematy biznesowe. Jeszcze jedna ważna rzecz to ściany stoiska: powinny być ozdobione atrakcyjnie i gładko, ponieważ odwiedzający będą spędzać dużo czasu patrząc na nie. Ostatnia rada – kiedy już stworzysz dla siebie idealne stoisko targowe (a zawsze warto zatrudnić do pomocy projektanta wnętrz), daj ludziom wokół coś fajnego, co rozpocznie rozmowy! Tak jak ludzie, którzy biorą kartki z logo i rozdają wizytówki na konferencjach.

przygotowania na targi biznesowe

Dlaczego warto zlecić budowę stoiska reklamowego profesjonalistom? Istnieje wiele powodów, dla których lepiej jest zapłacić profesjonalistom zamiast budować stoisko reklamowe na własną rękę. Po pierwsze oszczędność czasu i wysiłku, który może być wykorzystany do innych działań związanych z promowaniem produktu lub firmy na tych konkretnych targach. Ponadto, jeśli już wcześniej korzystałeś z usług profesjonalistów, to oni już wiedzą, jakie elementy wystroju dobrze sprawdzają się pod względem przyciągania uwagi potencjalnych klientów – nie musisz się więc martwić, że pomylisz się z ich projektami. Ostatnim, ale na pewno nie najmniej istotnym czynnikiem, który powinien skłonić Cię do zatrudnienia ich zamiast próbować samemu – jest kwestia bezpieczeństwa! Warto się zastanowić, czy samodzielne składanie tych wszystkich elementów jest warte ryzyka odniesienia obrażeń w trakcie budowy. W ten sposób o wiele bezpieczniej jest zatrudnić firmę do budowy stoiska reklamowego na targi branżowe.